Totalni sam pocetnik u akvaristici, ali u poslednje vreme dosta provodim vremena na raznim akvaristickim forumima i moram priznati da sto se tice biljnog uredjenja najvise sam se informisao upravo na ovom sajtu. Sam sam uradio 3D pozadinu (tada jos nisam znao da se pozadina najlepse uredjuje sa biljkama :-) i sada bih zeleo da je obogatim zelenisom. Potrebni su mi sto korisniji vasi saveti oko predloga biljaka koje bih mogao da privezem na pozadinu. Neki su mi predlagali anubiju da postavljam i mahovinu, mada razmisljam riciju nekako da pricvrstim ili da je postavim po dnu.
Biljke sam vec neke zasadio u drugom akvarijumu i cekam prolece da i u ovom glavnom napravim generalku. Inace zahvaljujem se ovom prilikom jos jednom biobiofizicaru koji mi ih je dosta poklonio. Podlogu sam uradio sa zemljom za cvece preko koje je isla mrezica za komarce pa kvarcni pesak. Sve po protokolu...
Slobodno dajte sve predloge. Sve uzimam u obzir
Vestacke biljke naravno na prolece lete van!
Zadovoljstvo mi je ako sam pomogao da krenes put biljnih voda...
Na prvi pogled ovaj akvarijum je nezgodnih dimenzija, nezgodne pozadine, na oko nedovoljnog osvetljenja za biljnu akvaristiku, ali mozda i gresim, pa te molim da stavisi i ove podatke da vidimo kako da pomognemo sa time cime raspolazes.
Gledajuci ovu pozadinu primecujem dosta isturenih terasa koje mogu biti dobro i originalno iskoriscene za pravljenje pocetnog setupa. Od cega je pozadinač Ovo je vazno znati kako bi osmislio nacin za ucvrscivanje biljaka na nju. A inace neke biljke koje rastu ucvrscene su anubije, mikrozorumi, bolbitisi, mahovine, ima jos ponesto...
U svakom slucaju za pocetak i ovo staklo moze biti dovoljno da se krene u eksperimentisanje i sa gajenjem biljaka, cak i za pravljenje neke interesantne pocetne postavke sve sa ovom pozadinom. Kasnije ces se verovatno resiti pozadine kada ti dosadi, a ujedno postane i ogranicavajuci faktor u koncipiranju nekog ozbiljnijeg scapea....